donderdag 3 november 2011

Stoppen met roken dag 3 the facts

Al 3 dagen rookvrij, geen sigaret, geen stank!
Ik heb best vaak een moeilijk moment maar ik zet door. Gisteren in de avond met een vino op de bank had ik het zwaar. Ik ben uiteindelijk gaan mediteren en weer rustig geworden.

Ik heb een aantal dingen die ik mezelf steeds maar weer vertel.
  • Roken stinkt
  • Ik bespaar geld
  • De nicotine is met 48 uur uit je lichaam, dus wat doen we moeilijk
  • Ik wil niet indienst zijn van mijn sigaret
  • Ik wil niet verslaafd zijn
  • Ik wil zonder drang of verlangen iemand anders kunnen zien roken
  • Ik wil niet zo een zware rokers stem als Eric Eraly zie zijn filmpjes http://bit.ly/u8Ajiz
  • Alles zit tussen mijn oren, ik moet mentaal veranderen
  • Stoppen met roken is makkelijk
  • Waarom zou ik gelukkig worden van een sigaret?
De webclinic van Eric Eraly vind ik een echte aanrader en een steun om anders te kijken naar stoppen met roken. Klik hier om je gratis in te schrijven voor de webclinic.

Bij mijn eerste blog Ik stop met roken heeft iemand het onderstaande boek aangeraden.
Stop mijn rook verslaving.

Hoe vergaan jou eerste dagen? Deel je ervaring en laat een bericht achter!

Geen opmerkingen: